בר גפן מטנפת: "מאחלת תאונת דרכים או אירוע מוחי או רשלנות רפואית"

אבי יעקב 6 Comment on בר גפן מטנפת: "מאחלת תאונת דרכים או אירוע מוחי או רשלנות רפואית"
12:51
28.04.24
נתי שולמן No Comments on הגאון הרב אברהם יוסף בדברים נוקבים: "נשיאה בעול היא הדדית"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

אשת תקשורת בשם לינוי בר גפן פתחה את היום בטינוף כלפי המגזר החרדי.

"העם רצה ימין? הנה, קיבלתם מה שרציתם: הממשלה רוצה לשנות את חוק הנגישות לנכים כך שבמוסדות (הממ.. ישיבות) שלא נבנו בכספי המדינה (הממ.. ישיבות) לא תהיה חובת הנגשה. אם התיקון הזה יעבור אני מאחלת בדעה צלולה ובלב שלם לכל אחד ואחד מהחלאות שמצביעים בעד הזוועה הזו תאונת דרכים או אירוע מוחי או רשלנות רפואית שיותירו אותם על כסא גלגלים ועם שיתוק ביד שבה הצביעו. אין לכם אלוקים, אין לכם מוסר".

מכיוון וחובה לדון את כל האדם לכף זכות נמליץ עליה זכות שקרוב משפחתה שוהה בתקופה האחרונה בכסא גלגלים ומשם רגישותה לנושא, אם כי לא מן הנמנע שלאור הטקסט שכתבה, גם היא לוקה באיזו נכות, גם אם לא גלויה.

נזכיר כי חובת הנגשה טומנת בחובה עלויות עצומות בכל מבנה, אותן סופגת המדינה. אולם במדינת ישראל יש אזרחים סוג ה' שלא זוכים לתקצוב ואת מוסדותיהם בונים מכספם. לאור זה בקשה יהדות התורה להקל מעליהם את העול הכספי.

מעניין מה היה תגובתם של אנשי התקשורת צמאי הדם אילו דרשה יהדות התורה בהסכם שיפוי מלא תמורת ההנגשה. בעצם לא מעניין, את ההסתה על ההישגים שכן השיגו אנחנו רואים כבר שבועיים.



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    שמתם תמונה של אישה…

  2. 5

    זה אתר חרדי??????????????? שמים תמונות של בנות??????????????

  3. 4

    התמונה שלה ממש היתה מיותרת..
    אנחנו מבינים מה היא כתבה גם בלי לראות איך היא ניראית…
    אנחנו לא סניליים.

  4. 3

    היא ידועה בהתבטאויות האנטי-חרדיות שלה זה זמן רב. מחפשת "סיבות" להסית נגד החרדים. מי שרצה עוד הוכחה לכך שמדינת ישראל היא מדינה אנטישמית קיבל אותה בעוד התבטאות אומללה. אם איש תקשורת בחו"ל היה מעז לדבר נגד יהודים מיד היו קמים נגדו כל הצבועים כאן אבל במדינת ישראל הכל זה הפקרות ומותר לומר מה שרוצים. כל מה שהחילוני הממוצע אומר נגד החרדים כבר נאמר ע"י גדולי האנטישמים באירופה נגד היהודים. היא מתלבשת כמו גויה, מטנפת את פיה כמו גויה, אוכלת כמו גויה. גויה! לינוי בר גויה! לא אתפלא אם היא תמחק את הפוסט שלה לאחר זמן קצר, גם פחדנית בנוסף לכל. ערב רב!

  5. 2

    מי זו ?
    ולמה אתם צריכים לתת יחס לתת רמה שהולך בשיח החילוני.

  6. 1

    על ההוצאת דיבה הזאת היא צריכה לשלם ביוקר……………מה היה קורה אם זה היה ההפך…………………………………